Friday, January 11, 2013

11-01-2013 - Kami Yang Semakin Kuat Dan Besar, Yang Lain Jangan Dengki

Assalamualaikum,

Apasal terkejut? Terkejut dengar budak-budak firm/casual bagi salam? Weyh kamipun Islam lah! Sekarang ni dah ramai yang pelik pasal Inter Johor Firm. Jangan pelik kami tak makan manusia sebab kamipun manusia biasa. Kewujudan kami takde kena mengena dengan perjalanan hidup pemilik page yang asyik dok kondem kami. Kami jugak bergerak tak guna duit dalam akaun Maybank korang. Jadi kalau tak suka boleh pergi jahanam!

Macam yang kami cakap dalam page kewujudan kami adalah untuk menyokong perjalan bola sepak #HarimauSelatan . Jadi dah tentu kami akan bermula dengan stadium kami dulu ye tak? Takkan sokong Johor tetiba game kat larkin tak pergi tapi game kat Kota Bharu muncul. Gambar-gambar kat bawah ni membuktikan kami buat apa yang kami cakap :





Nampak tak kemeriahan crowd kami. weyh bukan senang nak buat crowd dalam masa yang singkat. Bukan kat seat je weyh bendera kami ada dah sampai ke atas padang dah pun. Jadi kepada haters, sorry to saylah korang cakap kami tak faham pasal hooligan tapi sebenarnya korang yang patut disekolahkan pasal hooligan-hooligan ni ;).

Apapun thanks pada yang menyokong Inter Johor Firms ni. Mungkin ramai yang cakap untuk apa kami buat blog dan page sedangkan casual & firm sepatutnya wujud underground. Jawapannya tak salah bikin perubahan tak susahkan sesiapapun. Dan dua medium ni kami gunakan untuk support perjalanan kami. Lainlah kalau haters nak sponsor kan ;). Akhir sekali #luaskankuasamujohor

2 comments:

  1. great to know the casual movement spreading down south. 1 soalan ~ Inter Johor Firm atau Inter Johor Firms?

    regards ~ KLC

    ReplyDelete